top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverNele Nivelle

Zwangerschapsvervanging

Sinds 31 juli vervangt Emma Panis mij aangezien ik in september mijn 2de dochtertje verwacht. Hier even een korte voorstelling van haar:


Hallo allemaal!

Mijn naam is Emma Panis. Ik woon in Lanaken en ben een bezige bij die in de zomer van 2020 afstudeert als af kinesist. Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in de natuurlijke ontwikkeling en evolutie van het menselijk lichaam. Dit in combinatie met mijn passie voor kinderen, maakte dat ik koos voor de afstudeerrichting pediatrie.

In mijn vrije tijd ben ik vaak te vinden bij mijn paard Leros of onderneem ik graag dingen samen met mijn vriendinnen of vriend.

Omdat ik van het principe ben dat je nooit uitgeleerd bent, wil ik in de toekomst mijn kennis nog verder uitbreiden met tal van opleidingen en bijscholingen, waaronder psychomotoriek.




80 weergaven0 opmerkingen
bottom of page